Абітурієнтам дали лише 15 хвилин: стартувала реєстрація з важливою умовою.


З сьогоднішнього дня абітурієнти можуть створювати електронні кабінети для подання документів до закладів вищої, фахової передвищої та професійної освіти. Система реєстрації запрацювала 1 липня і буде доступна до 20 жовтня 2025 року, проте вступникам варто орієнтуватися на конкретні терміни подання заяв за обраною траєкторією.
Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.
Створення кабінету та рекомендації щодо реєстрації
Для створення електронного кабінету необхідно вказати електронну пошту, яка стане логіном для входу, придумати надійний пароль, а також зазначити серію та номер документа про раніше здобуту освіту. Крім того, потрібні дані сертифіката НМТ або екзаменаційного листка від попередніх вступних випробувань - номер, PIN-код та рік отримання.
Організатори попереджають про можливі перевантаження системи через велику кількість запитів і радять реєструватися не в перший, але й не в останній день, обираючи день між піковими періодами активності.
Нова система реєстрації електронних кабінетів для абітурієнтів дозволить їм зручно та швидко подавати необхідну документацію для вступу до вищих навчальних закладів. Важливо дотримуватися рекомендацій щодо створення кабінету та реєстрації, щоб уникнути можливих проблем через перевантаження системи та зручно пройти процес вступу.
Читайте також
- Готівка чи картка: скільки грошей можна перевозити через кордон
- Відстрочка від ТЦК: чоловікам з інвалідністю нагадали про строки посвідчень
- ЗСУ вразили ще 2 російські командні центри в Донецькій області, - Генштаб
- Погоду в Україні різко змінить атмосферний фронт: Діденко показала, чого чекати до 9 липня
- Десятки "шахедів" збили дронами-перехоплювачами: Зеленський розкрив деталі розмови з Трампом
- Соцвиплати по-новому: в Україні вже запрацювала єдина система